Our Blog

0

Onderstaand een korte instructie over hoe je een agenda in Office 365 kan delen en een gedeelde agenda kan inzien.

Office 365 agenda delen:
Via Outlook 2013

  1. Ga naar je Agenda
  2. Rechtsklik je Agenda in het menu links (genaamd Agenda, Kalender of Calendar) > Klik ‘Delen’ > ‘Agenda delen’
  3. Geef de namen van je collega’s op waarmee je je agenda wilt delen, kies het machtigingsniveau en klik op ‘Verzenden’

Via Outlook Online

  1. Ga naar je Agenda in de blauwe balk bovenaan
  2. Rechtsklik je Agenda in het menu links (genaamd Agenda, Kalender of Calendar) > Klik ‘Agenda delen’
  3. Geef de namen van je collega’s op waarmee je je agenda wilt delen, kies het machtigingsniveau en klik op ‘Verzenden’

Een gedeelde agenda inzien:
Als iemand je via bovenstaande methode zijn/haar agenda met je deelt wordt deze meteen aan je agenda overzicht toegevoegd. Als dit nog niet is gebeurt kun je dit zelf doen:

Via Outlook 2013

  1. Ga naar je Agenda > Rechtsklik ‘Mijn Agenda’s’ > ‘Agenda’s toevoegen’ > ‘Uit adresboek’
  2. Kies de naam van de agenda die je wilt inzien en klik ‘OK’

Via Outlook Online

  1. Ga naar je Agenda in de blauwe balk bovenaan
  2. Rechtsklik op ‘Mijn Agenda’s’ > ‘Agenda openen’
  3. In ‘Uit map’ vul je de naam in van de agenda die je wilt openen, klik daarna op ‘Openen’

Comments ( 0 )

    Leave A Comment

    Your email address will not be published. Required fields are marked *